17 Ağustos 2021 Salı

I Became the Master of the Villain 33

 Ben hala düşüncelere dalmışken makyajım ve saçım bitmişti.


"Leydim, her şey bitti."


Hizmetçiler inanılmaz çalışmalarından gurur duyuyorlardı.


Becerilerinden de memnun kaldım.


Daha önce seçtiğim elbiseyi giydim.


Başlığı ve küpeleri taktıktan sonra kombinim tamamlanmıştı.


Her adımda, zengin elbisenin etekleriyle birlikte yüzlerce mücevher parıldıyordu.


Hizmetçiler ağızlarını topladılar ve hep bir ağızdan beni övdüler:


"Çok güzelsin!"


"Göz kamaştırıyorsun."

Sonuç kötü olamazdı çünkü bunun için para ve emek harcadım.


Birinci kattaki ön kapıya indim. Hizmetçilere veda ediyorum.


Kian, arabanın önünde beni bekliyordu.


Günün ana karakteri olarak boyun ve kol kısımlarına altın işlemeli bir takım elbise giydi. Muhteşem ve onurlu görünüyordu.


"Ki!"


Beni bulan Kian'ın gözleri biraz daha büyüdü. Hızlı adımlarla yanına yaklaştım.


"Bugün harika görünüyorsun."


Beyaz yanakları kırmızıya döndü.


İltifat duymak utanç verici miydi?


Said Kian, bana kırmızımsı bir yüzle bakarak,


"Olivia da çok güzel."


Teşekkür ederim dedim ve güldüm.


Kian ve ben arabaya bindiğimizde, arabacı atları tüm gücüyle çağırdı.


Araba, İmparatorluk Sarayı'nın ana kapısından geçti ve ana kalenin önünde durdu.


Korumaların sıralandığı geçitten ödül töreninin yapıldığı Büyük Salon'a ulaştık.


Altına ve kırmızıya boyanmış büyük kapıyı koruyan muhafız dedi ki,


"Prenses Ashford ve Bay Kian. ”


Şövalyenin bakışı üzerine, iki yanda duran muhafızlar kapı tokmağını çektiler.


Dev kapılar yavaşça açıldı ve avizenin göz kamaştırıcı ışığı dışarı çıktı. Hafif bir mırıltı olan insanların sesleri daha da yükseldi.


Ancak, Kian ve ben salona girdiğimiz an, kargaşanın sesi azaldı.


Ardından meraklı bakışlar bizi ok gibi deldi.


Salondaki soylular bize doğru baktılar ve dedikodu yaptılar.


“Ah, bu adam…….”


"Söylenildiği gibi çok güzel."


"Yanındaki Leydi Olivia değil mi?"


“Bu adamın onun kölesi olduğunu duydum …….”


"Şşş, o bir asil olacak, unuttun mu?"


Yoğun ilgi rahatsız edici olsa da Kian'ın adımlarında tereddüt belirtisi yoktu.


Bu sayede insanların fısıltılarını olaysız bir şekilde dinleyebildim.


Törenin başlamasına epey bir zaman kalmıştı, bu yüzden bazı soylular beni selamlamaya başladı.


Bazıları beni selamladı, doğal olarak Kian'la tanışmaya çalıştı.


Kian her seferinde masum bir gülümsemeyle,


“Bildiğiniz gibi böyle bir yere ya da bu pozisyona alışık değilim. Umarım konuşmanıza cevap veremeyeceğimi anlamışsınızdır.”


'Benimle konuşma' için bir örtmeceydi. Can sıkıcı.


"Evet, öyle mi? Haha, pek düşünmedim.”


Baron Bardo utancını gizlemek için güldü.


Kian tarafından reddedilen üçüncü kişiydi.


Utanmış bir gülümsemeyle sahneyi izledim.


Kian romanda bile imparatorluk soylularından nefret ettiğini, bu yüzden hepsini reddetmiş olabileceğini söyledi.Güzel gülü yakından görmeye çalışırken elleri bıçaklananlara üzüldüğümü ifade ettim.


Dördüncü kişi reddedildikten sonra bir ses enjekte edildi:


"Ah, nerelisin diye böyle kötü bir bahane mi kullanıyorsun?"


Marki Stanley'di.


O, imparatoriçenin lehine inanan ve çılgınca konuşmasıyla tanınan kuzeniydi.


Birçok kişiyi gücendirdiği için sosyal dünyada kötü bir üne sahipti.


Stanley Markisi alaycıydı.


"Ha? Lütfen geri bir şey söyle.”


Ancak Kian, sanki altındaymış gibi cevap vermeye tenezzül etmedi.


Törenden önce tartışmalara neden olmak istemedi, bu yüzden konuşmayı bıraktı. Bunun yerine, havlayan bir köpeği gözlemler gibi bir ifadeyle Marki'ye baktı.


Kian onu tamamen görmezden geldiğinde markinin ifadesi bozuldu

Marki dilini şaklattı. Sonra mırıldandı,


“Kölenin efendisine benzediği söylenirdi…….”


Bir an kulaklarımdan şüphe ettim. O adam şimdi ne diyordu?


Tam cevap vereceğim sıradaydı. Mavi bir ışık parladı ve acı veren keskin bir çığlık kulak zarımı vurdu.


"Ahhhhhh!"


Marki Stanley bir kulağını tuttu ve uludu.


Herkes ne olduğunu anlamadığı için şaşkın şaşkın bakıyordu.


Kian, Marquis'e havayı dondurur gibi soğuk bir sesle söyledi.


"Prenses Olivia'ya hakaret ettiğim için özür dilerim."


“Kulak, kulağım……!”


Marki Stanley daha sonra elini sağ kulağına sararak acı içinde bağırdı. Yanındaki genç bir asilzade Marki'ye yaklaştı ve sordu:


"Marki, iyi misin?"


“Kan… … Kan durmuyor… … . Şifacı, şifacıyı çağır!”


"Evet? Fakat… … ."


Marki Stanley genç asilzadenin sözünü kesti ve şifacıyı çağırmak için bağırdı. Olayı izleyenler mırıldandı:


"Ne? Ne oldu?"


"O'nun nesi var?"


Marki Stanley'nin sağ kulağı mükemmel bir şekilde takılmıştı. Yine de, sanki kulağı kesilmiş gibi acıyla çığlık attı.


Onu görmemiş olan soylular dillerini şaklattı,


"Sir Stanley, uyanın. Kulakların gayet iyi ve yerinde."


Ancak marki, herkesin yanından deli gibi koştu ve onları itti.


Düşmek üzere olan bir asilzade öfkeyle bağırdı:


"Neler oluyor?"


"Az önce kulağıma basmaya çalıştın!"


"Ne - ne?"


Stanley Markisi hiçbir şeyin olmadığı çıplak zemini el yordamıyla süzdü. Mendilini kollarından çıkardı ve görünmez bir şeye sardı.


Kalabalığın arasından kabaca ilerleyerek bağırdı,


"Yolumdan çekil!  Şifacıya gitmeliyim……!”Bir hışımla salondan çıktı. Kian geri çekilen markinin arkasına bakarken bana fısıldadı:


“Hafif bir halüsinasyon büyüsü yaptım.  merak etmeyin.”


Ey……. Kian'ın yaptığı buydu.


Sesi sinirlendi,


"Lanetlenmem önemli değil ama Prenses Olivia'nın aşağılanmasına dayanamıyorum."



Ancak o zaman Kian'ın Marki Stanley'i neden rahatsız ettiğini anladım.


Kian'a kısık bir sesle fısıldadım:


"İyi iş, Kian. Rahatlamış hissediyorum."


Neyse ki, öyle düşünen tek ben değilmişim gibi görünüyordu.


***

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder