11 Ekim 2020 Pazar

1.BÖLÜM I’m the Main Character’s Child TÜRKÇE OKU

 

KONUSU:Bir gün, hizmetkarları tarafından zorbalığa uğrayan genç Emiliette, aniden geçmiş yaşamının anılarını hatırlar.

Ana karakterlerin çocuğu olarak önceki hayatında okuduğu bir kitaba dönüşmüştü…!

Romanın sona ermesinden üç yıl sonra, annesi Emiliette'i doğururken öldü ve babasını yalnız kızı kaldı.

"Böyle yaşamaya devam edemem!"

Babamın dönüş haberi çıktıktan sonra durumu değiştirmeye karar verdim ama ...

"O şey neden gözlerimin önünde?"

Dört gözle beklediğim ilk buluşma sadece soğuk bir bakışla bitiyor. '... ama pes edemem!'

"Prenses ... sana yemek getirdim ..."

Evet, Dadı!

Beni bebekliğimden beri büyüten dadı bana basit bir yemek getirdi.

Birkaç somun ekmek ve birkaç dilim sebze ile bir kase çorba.

Bu, bugün dadımla akşam yemeğimdi.

İki kişilik küçük bir miktardı ama daha fazla yiyecek almak zor olurdu.

Eminim bugün yiyecekleri bitmiştir, o yüzden daha fazlasını isterse dadımı geri gönderirler.

Dadımı endişelendirmek istemediğim için parlak bir şekilde gülümsedim.

"Vay! Lezzetli görünüyor! Sanırım sadece ekmeği yiyerek tok olacağım. "

"Çok ye, Prenses ..."

Dadım gülümseyerek dedi ama nemli gözlerini saklayamadı.

Vardion'un prensesinin böylesine perişan bir yemek yiyeceğini kim düşünebilir?

Bir somun ekmek aldım ve dadıya verdim.

"Dadı, ye!"

"Benimkini daha sonra yiyebilirim, o yüzden devam et ve önce ye."

Her öğünde tekrar eden bir rutindi.

Ama bu yemekten sonra bugün yiyebileceğimiz yiyecek olmadığını biliyordum.

Altı yaşında sıradan bir çocuk olsaydım, dadımın performansı karşısında kandırılırdım ve ekmeği ve çorbayı coşkuyla yerdim.

Ama şimdi geçmiş hayatımın anılarım var.

"Ama ... Dadı ile yemek yediğimde daha lezzetli ... Onu birlikte yiyemez miyiz?"

Dadıma köpek yavrusu gözlerle baktım.

Bu benim ölümcül hareketimdi. Reddettiğinde gözyaşı dökmek üzereydi.

Dadı bana baktı ve kahkahalara boğuldu.

Ah, pekala. Prenses bana öyle baktığında kalbimin zayıfladığını biliyor musun? "

"Evet evet!"

Dadının rızasıyla heyecanlanarak ona hemen bir somun ekmek verdim.

Dadının onu aldığını doğruladıktan sonra, ekmeğin geri kalanını aldım ve ağzıma ittim.

Altı yaşında bir çocuk için yemek yemek zordu ama çorbaya batırıldığında çiğnemek kolaydı.

"O zaman bulaşıkları temizledikten sonra hemen döneceğim."

Evet, çabuk geri dön Dadı!

Dadı dışarı çıktıktan sonra yüzümdeki gülümsemeyi sildim.

Aynanın diğer tarafındaki çocuk küçüktü ve en iyi ihtimalle beş yaşında göründüğü noktaya kadar cüce idi.

Açık mor saçları düzgün beslenemediği için bulanık görünüyordu.

Ben tam bir enkazım.

Ama bundan daha zor bir hayat yaşadım.

Önceki hayatımı hatırladım.

Ondan önce normal bir sivil memurdum.

Önceki hayatımda, çocukluğumu ebeveynlerimin kim olduğunu bilmeden bir kreşte geçirdim. BT departmanlarının bu kadar çok iş fırsatı olduğunu duyduktan sonra çok çalıştım ve üniversiteye gittim.

Üniversitem için geçim masrafları kazanmak için boş zamanlarımı ders dışında yarı zamanlı işler yaparak geçirdim.

Hükümet bize yaşamamız için para verdi, ama bu benim için yeterli değildi.

Mezun olduktan sonra küçük ölçekli bir oyun şirketinde programcı olarak işe başladım.

Hayatımın biraz daha iyi olacağını umuyordum, ancak bu şirket bize minimum sayıda çalışanla maksimum miktarda çalışma sağlayan bir yerdi.

İşten asla zamanında ayrılmadım ve bütün gün köle gibi çalıştım.

Orada 4 yıldan fazla çalıştım ve çok geçmeden aşırı çalışmaktan öldüm.

Boşuna öldüm. Yaşama sevincini bile yaşamamıştım. Ben kimseyi sevme lüksüne sahip değildim.

O zamanlar çok acı geçti. Paramı düzgün harcamadan öldüğüme inanamıyorum.

Şimdi burada reenkarne olduğuma göre, hayatımı dolu dolu yaşayacağımı düşündüm.

Bir problem, bu dünyanın ölmeden hemen önce okuduğum romantik bir fantastik romanda olmasıydı.

Bu evin Vardion Dükü'nün evi olduğunu öğrendiğimde gerçekten çığlık atmak istedim.

Bunun nedeni, romandaki erkek başrolün ailesinin Vardion Dükü olmasıdır.

Nasıl hissedileceğini öğrenmeden büyüyen Vardion Dükü Cardin Vardion.

Ve Reina, sıcak bir kalbi ve muazzam bir gücü olan büyük bir aziz.

Roman, iki tanışma ve karşılaştıkları tüm zorlukları aşama aşama sevmeyi öğrenmesiyle sona erdi.

Duyguları nasıl hissedeceğini bilmeyen erkek başrol, kadın başrolün önünde beceriksizdi.

"Ve sonsuza dek mutlu yaşasalar harika olurdu."

Ama şu an yaşadığım yer romanın sonunda.

Önceki hayatımda, sadece nasıl karşılaştıklarını ve hangi zorluklara katlandıklarını biliyordum ama sonrasındaki hikayeyi bilmiyordum.

Evliliklerinin üçüncü yılında iyi haberler geldi. Reina hamileydi.

Cardin, Reina ve onun bir çocuğu olacağını duyunca şaşkına döndü ve sevincini gizleyemedi.

Reina her gece yemek istediği bir şey aldığında, kendisi almaya geldi ve nadiren yanından ayrıldı.

Reina ayrıca Cardin'i ilk kez böyle gördü ve onunla dalga geçti.

Doğum günü yaklaşırken zaman geçmişti.

Ancak Reina doğum yaptıktan sonra iyileşmedi ve bir günden kısa bir süre sonra öldü.

Rahipler tüm güçlerini döktüklerinde bile işe yaramazdı.

Cardin, Reina'nın öldüğüne inanamadı, bu yüzden rahipleri tehdit etti ve onları kurtarmalarını söyledi.

Kısa süre sonra, sonunda Reina'nın kendi tarafını terk ettiği gerçeğini kabul etti.

Çocuk sağlıklı doğdu.

Ancak, Cardin'in Reina tarafından geride bırakılma öfkesi çocuğa yöneldi.

Çocuk daha önce babasının yüzünü hiç görmemişti.

Dadımla altı yıl geçirdim.

Bir isim almamış olan prenses, Vardion Dükalığı'nın isimsiz prensesi olarak adlandırıldı.

Çocuk kısa süre sonra hizmetçiler tarafından hor görüldü.

Evet. O bendim.

Romanda mutlu sonla sona eren ana karakterlerin çocuğu.

Ama ben doğduğumda hikaye tepetaklak oldu.

"Bu çocuk istismarı değil mi ..."

Hizmetçinin tacizi gün geçtikçe daha da kötüye gidiyor gibiydi.

Beni savunacak kimse olmadığından, hizmetkarlar yavaş yavaş beni bir itici olarak düşündüler ve beni daha da zorladılar.

Ya bana yemeklerimi açlıktan öleceğim noktaya kadar vermiyorlar ya da kasıtlı olarak yemeğimi doğru ısıtmıyorlar.

Cardin, kuzeyin zulmü nedeniyle iki yıl boyunca konağı terk ettiğinden, hizmetkarlar daha da cüretkar hale geldi.

Reina hayatta olalı uzun zaman olmuştu ve onun için çalışan tüm hizmetkârlar, konağın giderek sertleşen havası nedeniyle ayrılmışlardı.

Boşlukları dolduran yeni hizmetkârlar, gücü olmayan çocuğa saldırdılar.

Sanki çocuğun kendilerinden daha düşük bir statüye sahip olduğunu düşündüler ve üzerindeki stresi azaltmaya başladılar.

Prenses, yatma vakti.

Dadım odaya geri döndüğünde ayağa kalkıp bacaklarına sarıldım.

Dünyada bana şefkat veren tek kişi buydu. Ebeveynin sevgisi böyle mi hissediyor?

"Hadi birlikte uyuyalım Dadı."

"Yapalım mı?"

Ben sevimli davranıp yüzümü bacağına sürerken dadı bana gülümsedi.

Yumuşak ama temiz bir battaniyenin üzerine uzanarak, yüzümü dadımın koynuna gömdüm.

Çok sıcaktı.

Dadı, iyi geceler.

"İyi geceler prenses."

Alnımda bir sıcaklık dokunuşu ile derin karanlığın içine çekildim.

Ertesi sabah, malikanenin her yerinde hızlı bir şekilde hareket eden ve temizlik yapan hizmetkarlar göze çarpıyordu.

'Neler oluyor?'

Dük geri geliyor, acele et ve temizle!

Diğer çalışanlara komuta eden bir kadın vardı.

Saçları bir topuza bağlıyken çok sert görünüyordu.

Ah, gözlerimiz buluştu.

Hm, sen prenses değil misin?

"Merhaba."

Kadın selamımda bir kaşını kaldırdı ve kaşlarını çatarak dedi.

"Malikane gürültülü, lütfen odanıza gidin."

"Evet…"

Ona kaba bir şey söyler söylemez cezalandırılırdım. Şu anda, adı ya da gücü olmayan bir prensesten başka bir şey değildim.

Öfkemi geride bıraktım ve kadının söylediği gibi yaptım.

"Huh, sessizce odama geri döneceğimi mi sanıyor?"

Cardin geri dönüyor, bu yüzden yüzünü ilk kez göreceğimi düşündüm.

Kızının yüzünün nasıl göründüğünü bilmeli. Artı, ona söyleyecek çok şeyim var.

Konağın ön kapısının karşısındaki bir köşeye çömeldim. Bunu, Cardin'in kapıdan girer girmez yüzünü görebilmek için yaptım.

Böyle bir kararlılıkla bile, altı yaşındaki biri için bu kadar uzun süre çömelmek oldukça zor.

Yavaş yavaş başımı eğdim ve gözlerimi kapattım.

'Beklemek zorundayım…'

Tekrar hoş geldin, Duke.

“ Gasp! "

Düzinelerce insan başlarını eğdi.

Ön kapıya baktığımda sıra sıra duran hizmetkarlar arasında göze çarpan yakışıklı bir adam gördüm.

Aman tanrım ... bu Cardin.

Romanda siyah saçları ve soğuk mavi gözleri olan Cardin, hayal ettiğimden çok daha yakışıklı ve korkutucuydu.

Artık insanların korkutucu gözlerine bakarak nasıl bayılabileceğini anladım.

Yemek odasına gidelim. Lütfen içecekleri hazırlayın. "

Aman Tanrım, sesi bile soğuk geliyordu!

Korkuyla titriyordum ama burada öylece oturamıyordum. Ayağa kalktım.

Ama kalkar kalkmaz bacaklarımda uyuşma hissettim.

"Oh hayır…"

Hızlı bir şekilde bacaklarımın kendine gelmesini bekledim.

Bacaklarım iyileştiğinde yemek odasına doğru koştum.

Neyse ki etrafta kimse yoktu. Elimden geldiğince nefesimi tutarak kapıya doğru süründüm.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder