11 Ekim 2020 Pazar

19.bölüm GÜNCEL I FOUND A HUSBAND WHEN I PICKED UP THE MALE LEAD (2020) 남주를 주웠더니 남편이 생겨버렸다

 



Lizelle öksürmeye çalıştı ve ne olduğunu bilmiyormuş gibi yaptı.

Ben buna bulaşmadım, bu yüzden çantasını bile almadım.

Ah!

Ancak çok geçmeden kollarından kayan Lapel el çantasını eline aldı. Çantadaki mücevherler güneş ışığına yansıyordu ve parlıyordu, küçük çocuğun dikkatini çekiyordu. Lapel masumca gülümsedi ve el çantasıyla koşarak geri döndü.

"Lapel indir şunu!" Lizelle başını ağrıtıyormuş gibi hissettiği için alnını okşadı.

Çantayı aceleyle elinden aldı ve yere koymaya çalıştı ama çantanın sahibi aniden ikisine yaklaştı ve çantayı yakalamak için eğildi.

"Çok teşekkür ederim!"

"Ah. Hayır, ben hiçbir şey yapmadım! "

"Siz olmasaydınız Bayan, çantam çalınırdı!" dedi kadın, sözünü keserek.

Gerçekten hiçbir şey yapmadım. Suçlu kendi kendine düştü. "

Kadın Lizelle'in sözlerini duymazdan geldi ve elini tuttu.

Kadın teşekkür ederken aniden gözyaşlarına boğuldu.

Gerçekten, bu iyiliğin karşılığını ödememi nasıl istersin?

Hayır, bu kişi neden böyle? Onun nesi var?

Lizelle elini çıkardı ve reddederek el salladı.

"Hayır! Bana borcunu ödemek zorunda değilsin. Ben sana iyilik yapmadım. "

Çantayı alan kadın Lizelle'i duymamış gibi açıp içini aramaya başladı.

Kadın ciddi bir ifadeyle, Teşekkürlerimi sunmalıyım, dedi.

"Humph."

Lapel, çantanın bir anda elinden alındığını görünce üzüldü.

"Hayır, lütfen bekleyin-"

Lizelle, Lapel'i ona doğru çekip kucakladı ve kadına gülünç bir ifadeyle baktı.

Uzun, zarif kızıl saçlı çantanın sahibi, ondan on yaş büyük görünüyordu. Giydiği elbise düz açık yeşil renkteydi, ancak malzemeye bakıldığında, sahibinin soylu bir ailenin üyesi olduğunu anlayacak kadar lükstü.

Şimdi, bir kişi soyluysa, önce kendini tanıtıp sonra adımı sormaları gerekmez mi?

(Lizelle bunu neden modern bir insan olarak biliyor? Werazel'in anılarını aldı mı? QAQ'yu hatırlamıyorum)

Ancak kadın, Lizelle'in adını ve ailesini sormadan sadece çantasını karıştırıyordu.

O bir asilzadeydi ama Lizelle ondan asil bir nezaket göremiyordu.

Lütfen bunu al! Uzun süredir çantasını karıştıran kadın bir şeyler çıkardı.

Kadının elinde renkli değerli taşlarla süslü güzel bir bileklik vardı. Pahalı görünüyordu.

"Evet?"

Bunu bana neden veriyorsun

Lizelle sorularla dolu yüzünü kaldırırken kadın gülümsedi ve elini çekti.

"Lütfen kabul et. Lütfen. Çünkü böyle olsa bile nezaketinin karşılığını vermek istiyorum. "

Hayır, bunu almak için hiçbir nedenim yok ben ...

"Çok teşekkür ederim! Bunu kabul ediyorsun, değil mi? Nezaketini asla unutmayacağım! Kadın sözlerini yine kesti. Lizelle'in sabırsız kaşları kalktı.

"Bakmak yok-"

"Teşekkür ederim. Gerçekten mi!"

Başka bir şey söylemek üzereyken kadın bileziği zorla eline aldı ve hızla uzaklaştı.

O kadar hızlı yürüdü ki hemen kalabalığın arasında kayboldu.

"Ne? Gerçekten mi…"

Lizelle elindeki bileziğe bakarken mırıldandı.

Bir teşekkür ve hediye aldıktan sonra bu nahoş duygu nedir?

Muhtemelen bir görevi tamamlamış gibi hemen ayrılan kadının tavrı yüzünden.

Pahalı görünmesine ve giymesi rahat olmasına rağmen, tasarımı pek iyi olmadığı için giymek istemedi.

Her şeyden önce, bu şekilde ayrılan kadının tavrı çok sinir bozucuydu.

Lizelle! Star! Star!"

Bütün zaman boyunca sessiz kalan Lapel, Lizelle'in eteğinin eteğini çekti.

Lapel'in bakışları yıldız şeklindeki bir müzik kutusuna sabitlendi. Lizelle, Lapel'ı aldı ve dükkana yaklaştı.

Sahibi gülümsedi ve bekliyormuş gibi konuştu.

"Bu sonuncusu, bu yüzden sana bir indirim yapacağım."

"Ne kadar?"

"Yalnızca 1.000 şilin."

Lizelle hemen ağzını kapattı.

1.000 şilin için sahip olduğu tek şey buydu. Bu parayı harcamak onun cüzdanını boşaltacaktır. Acil durumda hiçbir şey kalmadı.

Bunun işe yarayacağını sanmıyorum.

Lapel'ı gitmeye ikna etmeye çalışalım.

Fakat…

"Vay! Şarkı söylüyor! "

Müzik kutusunu açtığında, Lapel hemen beğenerek ellerini çırptı. Müzik kutusundan güzel bir melodi akıyordu.

Müziği çok beğendim.

İlk defa duydum ama bir şekilde kalbimi ısıtan bir melodiydi.

"Lizelle ..."

Lapel, Lizelle'e sulu gözlerle baktı.

Kırmızı ve berrak gözler ona satın alması için yalvarıyordu.

Hem tavşana hem de kediye benzeyen ışıltılı gözleri Lizelle'in kalbini bombaladı.

"…"

"…"

"Onu bana ver." Lizelle dedi. Hiç tereddüt etmeden cüzdanını açtı.

Bu görünüme direnecek beceriye sahip değilim. 1.000 şilinim olmasa bile, onu satın almanın bir yolunu bulmaya çalışacağım.

"Vay!"

Lapel'ı satın aldıktan sonra müzik kutusundan memnun olduğunu görünce, iyi bir iş çıkardığını hissetti.

Lizelle aniden kolundaki bileziğe baktı, sonra sıcak bir annenin gülümsemesiyle Lapel'a baktı.

"Bu ne kadar satacak?" Lizelle'in gözleri parladı.

Satarsam oldukça pahalıya mal olacak gibi görünüyor. Zaten beğenmiyordu ve cüzdanı boştu. Bunun üzerine Lizelle başını kaldırdı.

Uzaktan bir kuyumcu gördü. Satmak için gökten gelen bir işaret gibi. Lizelle, Lapel'ı aldı ve tereddüt etmeden kuyumcuya yöneldi.

Birkaç dakika sonra kuyumcunun içinden çıkan Werazel titreyen bir sesle söyledi.

"Ha, sahte mi?"

Yüzünde bir hoşnutsuzluk ifadesi vardı. Şaşkındı.

Çok pahalıya mal olacağını düşünmüştüm ama bileğimdeki bileziğin üzerindeki mücevherler sahte.

Aldatılma hissinin yanı sıra takılar sahteydi ve tasarımı iyi değildi.

Sahibinin bile hoş olmayan bir tavrı vardı.

Buna dayanamadı, bu yüzden Lizelle bileziği hemen sattı. Sahte bileziğin fiyatı çok fazla değildi, ancak yine de 200.000 şilin aldı.

Bu acil durum parası için yeterliydi.

“Lapel, sana istediğin her şeyi alacağım. Hadi gidelim!"

(Az önce-)

"Vay! Lizelle en iyisi! "

İkili, çocuklar gibi dükkanlarda dolaşırken bir sürü tatlı şey yediler.

***

"Evet. İyi kuyu teslim ettin mi? "

"Mesele şu ki," soğuk ses bir cevap istediğinde, adam uysal bir şekilde başını eğdi.

"Ne. Düzgün halletmedin mi? "

"Hayır! Ben teslim ettim. "

"Ama cevabın neden böyle ?!"

Crash.

İşveren tarafından atılan cam yüksek bir sesle yere çakıldı. Adam korkuyla titredi.

Görev düzgün bir şekilde yerine getirildi, ancak sorun bundan sonraydı.

Tekrar sinirleneceği açık, ama bunu rapor etmeliyim.

Adam korkudan titreyerek yutkundu ve dudaklarını açtı.

"Bileziği sattı ..." Adam mırıldandı.

İşveren öfkeyle bağırdı.

"Yüksek sesle konuşmak!"

"Aldığı bileziği kuyumcuya sattı!"

Bir anlık sessizlik oldu.

İşverenin ağzı, sanki duyduğuna inanamıyormuş gibi sonuna kadar açıktı.

"Bileziği verir vermez kuyumcuya sattı."

Muhteşemdi. Popüler bir tasarımcının yaptığı bileziği lüks ve gösterişten hoşlanan bir kadına teslim etmesi emredildiğinde, o olduğunu düşündü.

Bilekliğin içinde yine ne vardı?

Sihirli küre ile yapılmış bir bileklikti. İşvereninin bileziği takan kişinin çevresini görmesini ve etkinleştirmesini sağlayan bir izleme işlevi vardı.

Ve o ... sattı mı?

"Gerçekten beklenmedik ... Üzgünüm."

Adam patronunu gücendirmemek için elinden geldiğince yere diz çöktü.

"Hahaha!"

İşverenin ağzından bir kahkaha patladı.

Bu çılgın kadın, ona güzel bir bileklik versem bile planlarımı bozdu.

Para için güzel yetenekli bilezikleri takas ettin. Açgözlü olduğunu biliyordum, ama kafamın arkasına bu şekilde vuracağını bilmiyordum.

İşverenin sıktığı yumruğu titredi.

"Şimdi geri alın!" O bağırdı.

"Evet evet!" adam korku içinde titredi ve kaçtı. İşverenin boynuna kanının yükseldiği hissi vardı. Maskeye gömülü safir öfkeyle titriyordu.

Hazen. Gitmek zorundasın."

"Evet efendim."

Oddeye'ın kararlılıkla dolu gözleri, sanki patronunun emrini kesinlikle yerine getirecekmiş gibi pırıl pırıl parlıyordu.

Bu sırada hiçbir şey bilmeyen Lizelle, Lapel ile dükkanda altın bir çan çalıyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder