13 Şubat 2021 Cumartesi

37.BÖLÜM Majesteleri Rahatsız Edici! -Your Majesty is Annoying! ; 폐하가 너무 귀찮게 해

 “Hizmetçime sordum ve bana ne soylu kızın ne de düzenli olarak görüştüğüm asil bayanın beni görmeye gelmediğini söyledi. Babam Dük'ü en son birkaç ay önce gördüğüm söyleniyor. Bilmiyordum, bu yüzden neye değer verdiğimi ve neyi sevdiğimi sormayı düşündüm…… Böyle bir şey yoktu. ”

Aslında, ev sahipliği yapmak istediğim, aslında ölmüş olan eski Medea'nın gizli cenazesini istedim. Gerçek Medea'nın öldüğünü sadece ben bildiğim için, önceki ruhun gerçekten sevdiği şeyleri bile yakarak ve gömerek sessiz bir cenaze töreni yapmayı düşündüm.

Ancak eski Medea'nın besleyecek hiçbir şeyi yoktu. Dadını hatırlayıp bulabileceğim bir şeyler olabileceğini düşündüm, ama gerçekten hiçbir şey yoktu ...

… Daha önce, Medea kızdığında, nesneleri fırlatıp parçaladığı söylenirdi, böylece belki de hiçbir şey kalmamasının nedeni buydu.

“Ailem, arkadaşlarım ya da önemsediğim şeyler olmadan hayatın ne olduğunu bilmiyorum… İyi anılarım olduğunu sanmıyorum ……. Hatırlamasam da önemli olmadığını düşünüyorum. "

Medea, Lyle'ı şaşkına çeviren ifadesiz bir yüzle konuştu.

Etrafında kötülük yapmış olabilir ama onun tek karısı ve İmparatoriçesi idi. Hayatında kimsenin olmaması Lyle'ın kalbini soğuk kılıyordu; o onun ailesi ve kocasıydı ama Lyle bunu söyleyemezdi.

Lyle, düğünlerinden sonra Medea'ya çok soğuk davrandı ve geçmişe bakıldığında, Medea'nın her zaman çaresiz olduğu görülüyordu. Bu…… Zayıf bir şekilde, bunun Medea'da kalan tek aile olduğu için olabileceğini düşündü.

Her zaman ona bakmasını isteyen Medea'nın imgesi - Lyle, tamamen farklı bir insan gibi görünen mevcut Medea'ya bakarken hatırladı.

"… Mill–"

"Oturmak ister misiniz?"

Medea'nın sözleri birden Lyle'ın suskunluğunu durdurdu.

"Ne?"

Bu elbise göründüğünden daha ağır. Takı güzel olsa da taş bir taştır. Şu anda üzerimde asılı duran bir sürü taş parçası var, bu yüzden ağır. "

Medea kanepeye geri döndü. Sonra yanındaki koltuğa hafifçe vurarak Lyle'a oturmasını işaret etti.

***

Dökün…….

Bir çay bardağına sıcak çay kondu. Görevli önce İmparatorun çay bardağını doldurdu ve sonra aynı çayı İmparatoriçe'nin fincanına koydu. Lyle, görevlinin sessizce geri çekilen görüntüsüne hafifçe baktı.

Görevli hızla selam verdi ve ofisten çıktı.

"Kazın," dedi Lyle ve Medea çay fincanı yerine çatal aldı.

Hafızasını kaybettikten sonra tatlılara düşkün hale gelen Miledia için rengarenk dekore edilmiş bir pasta hazırlandı.

Farkı fark ettikten sonra, Lyle kısa süre sonra düşünceyi zihninin arkasına itip unutmaya karar verdi.

Ne yaparsa yapsın, Medea Medea'ydı - başka biri değil, sadece biraz değişti……

Lyle bu şekilde düşünmeye karar verdi. Önceden değişmemesini, hafıza kaybından sonra da aynı kalmasını söylemek sorumsuzluk ve bencillikti.

Kızgın mısın ve beni suçlamıyor musun?

"Neden mecburum Majesteleri?"

Çünkü sen İmparatoriçisin. Ben…… ben senin kocanım. "

Medea'dan nefret ediyordum, bu yüzden onu sendika gününe kadar aramadım. Ve tekrar bir araya geldikten sonra, istediğim için tekrar tekrar yatak odasına gittim.

Eylemini gözden geçirdikten sonra, Medea'nın gözlerinde nasıl görünmesi şaşırtıcıydı.

"Sadece 'Majestelerinin benimle kötü bir ilişkisi olduğunu düşündüm."

Korkunç derecede sakindi ... Lyle'ın göğsü sıkılıyordu.

Suçsuz tavrı yüreğinde ağırlaştı, ama bir özür ağzına aşırı bir hayal kırıklığı noktasına gelemedi.

Gelecekte İmparatoriçe'ye daha sık gideceğim. Söz veriyorum."

Medea aniden çatalını indirdi ve Lyle'a baktı.

Bakışları güzeldi, ama duygularının açıkça ortaya çıktığı zamandan farklı olarak, Lyle'ı endişelendiren, korumalıydılar.

Söz verme.

"Neden… ."

Anılarım geri gelebilir. Kişiliğim daha öncesine geri dönebilir…… Rahatsız olur. Söz vermemenin daha iyi olacağını düşünüyorum. "

Lyle, onu reddedemeyeceğini anladı ve sözlerini kaybetti.

Medea'dan aldığı yaralar, bu eski Medea'yı kabul edemeyecek kadar büyüktü.

Gerçek şefkatle sonsuza kadar söz verilemeyeceği için bu söz verilmemelidir.

"… Senin için yapabileceğim bir şey var mı?"

Sana yardım etmek istiyorum.

Medea'ya herhangi bir şekilde yardım etmek istedim.

Medea, İmparator ile evlendi ve ailesinden uzaklaştı. Hatta kocasını bile kaybetti.

Medea'nın eylemleri onun tamamen yalnız kalmasına neden oldu ama… İmparator'un derin bir etkisi olduğu da doğruydu.

Bu yüzden Lyle, Medea için bir güç kaynağı olmak istedi.

Medea durdu ve Lyle'a baktı.

Şimdi Lyle burada Medea'ya karşı nazik olmaya çalışıyordu çünkü ona karşı oldukça iyi hisleri vardı ama…… Medea Seira'yı davet ederse, tekrar nasıl değişeceğini bilmiyordu.

Lyle'ın ahlaki değerleri karısını terk etmesine izin vermiyordu, ancak orijinal senaryonun etkisinin ne kadar uzanacağı belirsizdi.

"Sonra…"

Lyle'ın zihni o anda titreyerek sözlerini tuttu. Ancak en çılgın rüyalarında hayal bile edemeyeceği şu sözler.

Sevdiğin bir kadının varsa ... beni serbest bırakır mısın?

"Ne?"

Bu, içinizin kül yamasına yakılması gibi hissettirmesi gereken şeydir.

Seni sevdiğimi söyleyemediğim için beni cezalandırmaya mı çalışıyorsun?

Lyle, Feci çarpıtmasını gizleyerek Medea'ya baktı. Lyle'ın yüreği karardı, hissettiği bu öfke ve ihanetin haklı olmadığını biliyordu.

Artık bana politik olarak ihtiyacın yok. Yani Majesteleri, sevdiğiniz bir kadına sahip olduğunuzda şimdi başka bir kadına dönecek ... Cariye hareminize girecek. Onu İmparatoriçe yapmak isteyebilirsin. Yani o zaman geldiğinde …… ”

Tatlı rüya gören bir kız gibi Medea utangaç bir şekilde gülümsedi.

Lütfen beni boşayın. Lütfen yeniden evlenmeme izin verin. "

"Hayır."

Kelimeler, daha düşünemeden ağzından çıktı. Medea'nın gözleri şaşkınlıkla büyüdü.

"Hayır, benim bir kızı sevme ve bir ilişkim olma olasılığım yok!"

Lyle soğuk gözlerle öfkeyle Medea'ya baktı.

"Kime gideceksin - kim ben değilim?"

Henüz ortaya çıkmamış birine korkunç bir öfke dalgası geldi.

Son iki geceyi unuttun mu? Çocuğumu taşıyor olabilirsin. Prens'in annesinin tekrar evlenmesine izin vereceğini düşünüyor musun? "

"Bu ……. Ah, bende olmayabilir! "

Bu bedenin henüz çocuğu olmadığına göre, çocuk sahibi olmama şansı daha yüksek değil mi?

Ama Lyle kararlıydı.

"Asla — bunu gerçekleştireceğim. O yüzden yanımda kal. Kaçmayı düşünmeyin! "

Medea, bu cehennem gazabının nereden geldiğini bilmiyordu.

Benden nefret etmiyor musun O zaman bunu neden yapıyorsun? Senin derdin ne?

Hayır, bu düzenleme senin için de iyi! Sevdiğin bir kızın olduğunda, beni bir engel olarak görmeyecek misin? "

Sevdiğim kız sensin……!

Bir an sinirlenmek üzere olan Lyle dişlerini gıcırdattı; bencil olduğunu biliyordu ama Medea'nın gitmesine izin veremezdi. Sadece birkaç gündü, ama artık onsuz yaşayamayacak gibi görünüyordu.

Bana göre hayatımdaki tek kadın sen olacaksın. Öyleyse bunu bir daha söyleme. "

Medea'nın farkında değilmiş gibi davranarak ona onaylamayarak bakan Lyle, ekledi:

Bu gece yatağınızı ziyaret edeceğim. Hazırlan ve bekle. "

Sonra söyleyecek başka bir şey yokmuş gibi önce kalkıp ofisi terk etti.

Yalnız kalan Medea şaşkına döndü:

'Canım sıkkın! Yapmak istediğini söylersen, seninle yapmaya devam edeceğimi mi düşünüyorsun? '

***

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder