1 Şubat 2021 Pazartesi

36.BÖLÜM Majesteleri Rahatsız Edici! -Your Majesty is Annoying! ; 폐하가 너무 귀찮게 해

 Medea öğlene kadar uyudu çünkü Lyle'ın gece gelebilir diye düşündü.

Lyle gece gelseydi sabaha kadar uyuyamazdı. Vücudu yorgundu ama ruh hali iyiydi, bu yüzden Medea biraz heyecanlandı.

Geç uyandı, öğle yemeği yedi ve bütün gününü yatakta boş boş geçirdi.

Akşam yemeğinden sonra yatmaya hazırlanırken bir şeylerin ters gittiğini hissetti.

Lyle dün onu ziyaret etmişti.

Bugün aynı olması gereken bir yasa yoktu, ama garip gelen bir şey vardı.

Hizmetçiler heyecanlandılar, Medea'nın cildini tımarladılar ve yeni bir sabahlık giydiler, ama Medea'nın ruh hali giderek alçalmaya başladı.

Geleceğimi sanmıyorum.

O bir insan. Sonuçta yorgun muydu? Sırtınızda ağrı var mı? Ama benim yatağıma gelirsen, bunu yapmak zorunda olduğuna dair bir kanun yok.

Birlikte konuşabileceğimiz ve yapabileceğimiz çok şey vardı.

Lyle'ı bekleyen Medea, gece geç saatlere kadar uyanık kaldı. Gerçekten beklemek istedim, bu yüzden bekledim - Hayır. Çünkü gün içinde uyuyakalmıştım ve uyuyamamak için biraz kestirdim. Tsk — Sen böylesin, şey ...

Gece yarısına kadar hayal kırıklığına uğrayan Medea boynuna bir battaniye koydu ve uyumaya gitti.

Onu beklemiyordum. Uyuyamadığım için çok kestirdim! - bu yüzden sadece uyanmıştım.

"Humph!"

***

Lyle da uyuyamadı.

Yine de Medea'dan nefret ediyorum…… Ona karşı yeni bulduğum hislerimden dolayı onu geçmiş eylemlerinden affetmek zorunda olduğuma ikna olmadım.

Bu çok haksız! Hafızasını kaybetti …… ..… Bana yaptığı her şeyi unutmuş ve onu kabul etmiş gibi davranmalı mıyım?

Ama o berbat hatıralar hala bende kalıyor.

Lyle, içten içe bile Medea'nın o kadar korkunç olmadığını biliyordu.

Lyle'ın gerçekten nefret ettiği şey, çocukluğunda kendisine tecavüz eden çirkin kadınlardı ve onları Medea'da gördüğü an - Lyle'ın derinliklerinde bir yerde, Medea onlardan biri olmuştu.

Bu yüzden ondan nefret etti ve bu kabul edilemez hale geldi; Eğer yaşıyor olsalardı, parçalanacak ve yüzlerce kez öldürülmüş olacaklardı.

Eski İmparatoriçe zehir kullanıyordu, ancak Lyle küçüklüğünden beri onları binlerce farklı şekilde nasıl öldüreceğini hayal ediyordu.

Bir yetişkin olarak - bunun normal olmadığını anladığında - böyle bir şey yaşamamış olması gerektiği hissini aşamadı. İmparatorluk ailesinden biriydi; eğer birine dokunulmasaydı, o olmalıydı. Bu çok adaletsizdi.

Bunun yerine, onu koruması gereken konumu, ona sempati duyacak ya da güvenecek kimse olmadan onu izole etti.

Yine de Lyle, Medea'yı görmek istedi.

'Onu özledim… …'

“Millie……. Medea…… ”

Lyle kasvetli bir özlem mırıltısı ile kucağındaki ellerine baktı. İçi boş kalbi gibi boştu.

***

Miledia sabah geç uyandı ve uzun süre esnedi.

Dün kestirdi ve gece geç saatlerde uykuya daldı. Medea, uyku eksikliğini telafi etmek için garip bir uyku döngüsü yarattı.

"Kestirmek eski güzel uykuyu telafi edemez!" diye bağırdı Medea kendi kendine.

Bir vuruş oldu.

"İçeri gel."

Pijamaları hafifçe karıştırılmış ve tamamen giyinik olduğu için hizmetçi bütün gece Lyle'ın Medea'nın yatak odasına gelmediğini biliyor olmalıydı, ama oldukça mutlu görünüyordu.

Günaydın Majesteleri.

"Oh evet. Kıyafetlerim nerede değişecek? "

Huh? Önce yıkanmayacak mıydın? "

Huh?

Elbette yıkanacaktım ama sadece şeffaf bir sabahlık giyip dolaşmak istemedim.

Medea battaniyeden bir sabahlığa sarılı kolunu uzattı.

Sana böyle dolaşmayacağımı söylemiştim.

Majesteleri bu sefer onu yırtmadı.

"Ne?"

"Ne?"

Medea, bekleyen bayanın cevabına kaşlarını çattı.

Majesteleri dün gelmedi mi?

"O yaptı. Şafakta gizlice gizlice dışarı çıktığını iki gözümle gördüm. "

"Ne?"

Gece yarısı Medea uyurken, Lyle gizlice İmparatoriçe Sarayı'nın başucuna girdi ve burada Medea hizmetkansız uyudu.

Sonra şafağa kadar uyuyan Medea'ya baktı ve sonra sessizce dışarı çıktı.

"Geldi ama şimdi mi gitti?"

Tuhaf bir değişiklikti.

Majesteleri, Majesteleri İmparatoriçe uyandırmadı mı? Aman!"

"Neden?"

Majesteleri İmparatoriçe'yi gerçekten önemsiyor olmalı! Dünkü yorgunluğunu aklında tuttu. "

Görünüşe göre o da bir roman yazıyor.

Medea başını salladı ve hizmetçiye ona kıyafetlerini değiştirmesi talimatını verdi.

Bu Lyle. Onunla daha sonra tanışırsa, ona doğrudan sorabilirdi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder