25 Ocak 2021 Pazartesi

20.BÖLÜM The Count and the Maid- Kont ve Hizmetçi -백작 과 하녀


 Prenses Julia'dan söz edilmesi doğal olarak bana hizmetçisi olarak çalışan Shada'yı hatırlattı. Aslında, bu son birkaç gün hakkında ne düşündüğüm önemli değil; her şey Shada ile biter ve başlar.

Onu malikaneye ilk getirdiğimden beri bunu yaptığıma dair işaretler vardı, ama gittikçe daha fazlasını yapıyordum ve daha da kötüye gidiyordu.

Bugün bile yaptığı çaydan daha hafif olan çay fincanına baktı ve düşüncelere daldı.

Çok nazik ve sessiz. Açgözlülük yok. Shada adında bir kadın, işinde çok çalışan ve içine kapanık bir hizmetçiydi ve birçok endişesi ve düşüncesi vardı.

Küçük bir vatandaşın büyük niteliklerine sahipti. Yaşamı boyunca ciddi hatalar, yasadışılıklar veya ahlaksızlık yapamayan iyi bir kadın.

Aynı zamanda, aşırı doğal çekiciliği zayıf iç tarafla eşleşmiyordu.

Tatlı bir çiçeğin içinde bükülen bir solucan gibi, Shada, her türlü arzunun, kıskançlıkla ve tacizin hedefi haline geldi - özel bir şey yapmamış ya da ilgi istememiş olsa bile.

Çiçeğin kendini koruyacak dikeni yoktu, bu yüzden bunca zaman çok ağlamış olmalı.

Geriye dönüp Prenses Julia'nın tacizinden dolayı dövülen ve şişen beyaz yanaklarını hatırlayarak, bakış açısını indirerek ifadesizce aşağı baktı.

Aşırı baştan çıkarıcı çekicilik ve güzellik herkesin imrendiği şeylerdir, ancak kendisi gibi savunmasız ve güçsüz bir kadın için ağır bir zehirdir.

Benim gibi bir insan bile ona sahip ve büyülenmiş durumda.

Tek fark, Prenses veya diğerleri, ona işkence eden ve ona zarar veren çirkin akarlar ve zararlılar olsaydı, bütün çiçeği yiyen açgözlü bir örümcek olduğumdu.

Sanki içgüdüsel olarak reddettim, sanki gerçeği önlemek istiyormuşum gibi, elimin tersi kaşınıyordu.

Ürkek parmaklarımı esnettim.

Aslında kişiliğim nazik ve iyi olmaktan çok uzaktı. Büyümemin arka planından savaş alanındaki yarı ömrüme kadar, hayatım boyunca şiddetli ve sert bir ortama maruz kaldım. Bu yüzden iyi bir kişiliğe sahip olmak zordu.

Tek bir erdem varsa, diğerlerinden daha iyi yetiştirmiştim; bu benim sarsılmaz sabrımdı.

Ancak, tek avantajımın bir istisnası var gibi görünüyor.

En iyi organlarım neredeyse bir ay boyunca işe yaramaz hale geldi. Kalbimde hayret ve şaşkınlık içindeydim. Kendimi kontrol edemiyormuşum gibi düşünmeden davranmak ve konuşmak tuhaftı.

Çocukluğumdan beri kendime belirlediğim hedeflerim düşünüldüğünde, bu çok anormal ve rahatsız edici bir değişiklikti.

Doğal olarak, bir kriz duygusu hissettim ve kendimi ondan uzaklaştırmayı düşündüm - kaotik fırtınamın gözü Shada - ama yapmak istemedim.

Hizmetçisi her kaçmaya ve mesafe yaratmaya çalıştığında sinirleniyordu.

Elbette, anlayışlı, sabırlı ve şefkatli bir usta olduğu için konumunu ve duygularını anladı.

Shada kurnaz olsaydı, kendisinin ve Huey'in gelecekte karşılaşabilecekleri mantıksız şeyleri ve ne kadar adaletsiz davrandığını ve şimdiki gibi sinir bozucu ve sinir bozucu şeylere tahammül edemeyeceğini anlayabilirdi.

Aslında, o da gürültülü olmaktan hoşlanmıyordu.

Halkın beğenisinin ortasında kalmaktansa sessiz bir yerde yalnız vakit geçirmek daha iyiydi ve o, muhteşem başkentin dış mahallelerindeki kırsal mülkleri tercih etti.

Yine de buradaydı, Prenses Julia ile nişanlanma emrine uyuyor ve gülünç bir palyaço gibi davranıyordu - yarı zorlanmış da olsa - çünkü karar vermek ve seçmek için iyi politik nedenleri vardı.

Ama Shada'nın iyi bir nedeni yoktu - onu sevmediği sürece.

Ancak bu, Huey'den hoşlanmadığı anlamına gelmiyordu. Karşılaştığı jestleri, yüz ifadelerini ve gözleri bile okuyamayan aptal bir adam değildi.

Tereddütlü ve korkmuştu. Ve o olmalı; dikkatli ve bilge olsaydı o da olurdu. Ama yakıcı açgözlülük ve bencillik ona sürekli bağırıyordu.

Tüm bunları görmesini ve sadece beni görmesini istemiyorum. Dürüstçe dileyebilirsin, kollarını aç, bağır ve inle. Rüyam - bir gün - tıpkı onun içindeyken içten kucaklaması gibi, tutkuyla bana tutunmasını, tutkuyla tutunmasını görmek istiyorum. Umarım gözlerimin içine bakarsın ve beni ararsın. '

Günde onlarca kez dayandım - açık pembe gözleri kaçıp arkasını döndüğünde, ona zorla tutunmak zorunda kaldım.

Benden farklı olarak, günlük hayatında bensiz veya bensiz önemli bir değişiklik yok gibi görünüyordu.

Bana hiç bakmayan o nefret dolu, taşlı surat.

Sanırım henüz benden o kadar hoşlanmıyorsun.

Huey sıkı dudaklarını büktü.

Görünüşe göre Majesteleri sizi arayacak.

Cedric'in kibar adresi komikmiş gibi, Huey dudaklarının köşesini kaldırdı.

"Neden?"

"Duymadın mı? Batı sınır bölgesi bu günlerde gürültülü. Soylular arasında, cumhuriyetçi isyancılar ve terörizm hakkında konuşuyorlar gibi görünüyor. Majesteleri de onların konuşmalarını dinliyor. "

"Gitmiyorum."

Henüz konuşmayı bitirmedim.

Gitmiyorum dedim. Temizlemek istiyorsa, bırak gitsin. "

İnatçı bir reddi. Karşısındaki kolayca cevap veren figür Cedric'i şaşırtmıştı.

Kont'un kendisini malikanesine ve mülküne hapsettiğinden bahseden son dedikoduyu hatırladı.

Söylendiği gibi, Huey yuvasını terk etme arzusunda görünmüyordu. Açıkçası, söylentiler arasında onun yokluğuna dair bazı tatsız spekülasyonlar da vardı - belki de - 'feshi?

Prenses Julia'nın kanlı bakışları sadece birkaç kişinin dedikodu yapmasına izin verdi.

Söylentiyi ilk duyduğunda, Kontu unvanı verilmeden önce bile tanıyan Cedric bunun saçma olduğunu düşündü ve tedirgin oldu.

Yüzeyde böyle bir şey olsa bile, Cedric bu şekilde davranması için başka - daha derin - bir neden olması gerektiğini biliyordu. Ancak bunun sadece söylenti olmaması ihtimali var mı?

Cedric bıyığıyla oynadı. İlginç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder