25 Ocak 2021 Pazartesi

17.BÖLÜM The Count and the Maid- Kont ve Hizmetçi -백작 과 하녀


 Bayan Shada'ya daha çok değer vermek istedim. Kendimi bağlanmaya yetecek kadar. Sanırım şimdi olması ya da o zamana kadar beklemesinin önemli olmadığını düşündüm. "

Bu adam ne hakkında konuşuyor? Shada'nın kafası aynı anda karışık ve boştu. Elbette, ondan hoşlanıyormuş gibi konuşuyordu. Kendini sallamayı ve uyanmayı başardı.

Hayır. Yüksek asaletin sözlerine nasıl inanabilirsiniz? Erkeklerin şehvet sancıları içinde itiraf ettiğini ilk kez mi duyuyorsun? Sonunda, onun için başka bir küçük hizmetçi olacağım.

Uyanmak. Kendinizi toparlamalısınız. Bunun oyun benzeri bir his mi yoksa blöf mü olduğunu nasıl anlarsınız? Belki bilmiyor bile. Belki de cinsel zevkleri yüzünden sığ aşkını şişiriyordur.

Her türlü ses yankılandı. Neyin doğru olabileceğini bilmiyorum ama hepsini görmezden gelemezdim.

Aynı zamanda Shada gözlerini ondan alamadı; ilk kez gözleri kapandı. Kısa bir süre önce onun kalın bir cildi olduğunu ve utanmaz olduğunu varsaymıştı, ama şimdi utanmış görünüyordu…?

Evet, utanmıştı; sesi şaşkınlığına ve hayal kırıklığına ihanet etti.

Sebebimi kaybettim. Seni kendi evimde gördüm, önümde - korktun ve titriyordun - benden başka biri yüzünden……. Duygularımı kontrol edemedim. "

Aşağıya bakan yeşil gözler şimdi ona baktı. Çok öfkeliydiler.

Belki de ondan intikam almaktı. Ya da belki Bayan Shada'nın benim olduğundan emin olmak istedim. "

Kendi kendine fısıldadı, alçaktan mırıldandı ve aniden dudakları ortaya çıktı.

Belki de hepsi bir bahane. Hep seninle yatmak istemişimdir. "

Bir anlık tereddüt ettikten sonra, ortaya çıkan iç kalbi tamamen için yanmıştı.

Susuzluğa benzeyen şehveti damlayan adam çok çekiciydi. Shada'nın kalbi titredi, dudakları bir kalp atışıyla çarptı, nefes nefese kaldı - bu tehlikeli adam görünce boğuldu.

Bu gerçekti.

Her zaman onu arzuluyordu. Bu nihayet, şüphesiz prensesi rahatsız etmesine rağmen neden Shada'yı aldığını açıkladı.

Bir yandan rahatsız edici sorular çözülürken, diğer yandan gerçek soğuktu.

Küçük çenesini kavradı, böylece Shada'nın titreyen gözleri onunla doldu.

Ama beni yanlış anlamayın. Bunu birlikte bir kez yatıp sonra onu atmak için ucuz bir arzu olarak görmezden gelirseniz çok perişan olurum. "

Yüzünü yaklaştırdı.

"Sırf seninle bir kez yapmak istediğim için olsaydı ... Her şey daha kolay olurdu."

"BEN ……."

Shada bir şey söylemek için ağzını açtığında Huey uzun, sert elleriyle dudaklarını kapattı.

Bana söylemene gerek yok. Bayan Shada'nın henüz bana tam olarak inanmadığını biliyorum. İyi hissetmek, arzulamak ya da beni sevmek yerine, kendi iyiliğiniz için endişelenir ve korkarsınız, değil mi? "

"……."

Ağzımın tıkanması beni rahatladı.

Açıkça doğru bir yorum yaptığında söyleyecek hiçbir şey yoktu.

Yumuşak titreyen yüze bakan adamın gözleri aniden soldu. Yavaşça dudaklarını sıyırdı ve kibarca küçük alnını öptü.

Kısa süre sonra ağır ağır güldü.

Bugün hiçbir şey düşünme. Ve gelecekte ... Bayan Shada istediğini yapabilir. "

"……."

"Çünkü ben de aynısını yapacağım."

Tatlıydı ama bir uyarı gibiydi.

***

Shada'nın rutini o günden beri pek değişmedi.

Hala çalışanın yatakhanesinde uyuyordu, uyandı, yıkandı ve şafak vakti kıyafetlerini değiştirdi. Kont at gezintisine çıktıktan sonra odasını boşaltarak temizledi ve erken bir öğle yemeği yedi. İlk bakışta hiçbir şey değişmemişti.

Ancak, önemli bir değişiklikti çünkü Shada'nın ara sıra karşılaştığı uşakla yüzleşmek zorlaştı.

Tecrübeli uşak hiçbir zaman bir şey bildiğine dair herhangi bir işaret göstermedi, ancak Shada onunla birlikte hareket edecek kadar utanmaz değildi.

Her şeyden önce gayretle çalışmak zordu çünkü her şeyden önce konağın sahibi Kont Kirchner, sanki ona arkadaşça davranıyormuş gibi en içteki düşüncelerini pervasızca açıklamaya başladı.

Başkaları etrafındayken kayıtsız ama düşünceli bir sahip gibi davrandı, ama Shada ona çay ikram ederken - ana görevi - tamamen farklı görünüyordu.

Farkı tam olarak saptamak zordu; hala bir beyefendi gibi davrandı ve ona çok fazla dokunmadı.

Her zaman onun üzerinde kalan koyu gözler? İnce ve alçak sesi? Ya da sadece ona bakarak garip bir şekilde ateşli hale getiren o bakış?

Bayan Shada.

"Evet?" Diye cevapladığımda Hiçbir şey söylemedi.

Kısa bir sessizlikte bile, hiçbir şey için endişelenen pembe gözlerle, tüm gücümle ayak parmaklarıma bakıyordum. Yumuşak bir kıkırdama duydum.

Gözlerim burada, yerde değil.

Gözlerinin içine bakıp konuşmamı söylüyordu.

Başımı kaldırır kaldırmaz, neredeyse şaşkınlığa düştüm.

Bunun nedeni banyodan sonra kravat takan Huey'nin önünde olmasıdır. Onun tökezlediğini görünce hızla ona yaklaştı.

Bir elini uzattığında ve onu belinden yakaladığında kızgın vücudu sertleşti.

Nemli saçlarının arasından onu izleyen parlak, berrak yeşil gözleri çok yakındı. Düz burun, sağlıklı bir cilt ve sıcak banyosuyla kızartılmış dudaklar ve sıkı yakalı beyaz bir gömlek.

Yeni yıkanmıştı, içinden hoş bir sabun kokusu çıkıyordu.

Zaman durmuş gibi birbirlerine baktılar.

Koyu yeşil gözler, tutkulu sevgilileri saklayan gölgeli yeşillikler gibi derinleşti.

İlk gördüğümde güzel olduğunu düşünmüştüm ama şimdi güçlü bir duygusallık duygusu vardı: görkemli bir şekilde cilalanmış bir erkek, rafine bir erkeksi güzellik.

Ona sahipmiş gibi bakan Shada, aklına gelmeyi başardı - geç kalındı.

Ben iyiyim.

“…….”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder